Cercador per paraules clau
19 març 2015

La Biblioteca Vall d’Or acull l’exposició ‘Consum, com som’ durant tota aquesta setmana

La mostra, que està impulsada per l’Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, vol ser una reflexió sobre tots els aspectes de la nostra vida com a persones consumidores i alhora proporcionar la informació i les eines necessàries per consumir responsablement.

‘Consum, com som’ és una exposició interactiva que s’estructura en quatre grans blocs temàtics al qual li correspon un dels quatre mòduls informatius i multimèdia que composen la mostra. Els quatre grans blocs són: Qui vetlla per tu com a consumidor?, Quins són els nostres drets?, Som bons consumidors? i L’etiqueta ens ajuda a escollir millor.
Els quatre mòduls disposen de suport multimèdia i mentre el primer és només informatiu i projecta un audiovisual, la resta de mòduls disposen de pantalles tàctils per a la informació interactiva.
Amb aquesta exposició l’àrea de Comerç de l’EMD de Valldoreix aprofundeix en la difusió entre els veïns i veïnes de la vila dels seus drets com a consumidors i per a la promoció d’actituds de consum responsable entre els valldoreixencs. L’exposició s’adreça a tota mena de públic, però especialment a escolars d’edats compreses entre 8 i 15 anys.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

29-04-2025

L’11è Cicle de Concerts a l’Aire Lliure de Can Monmany posa les entrades a la venda

17-04-2025

El ple d’abril homenatja el treballador Antonio Domingo i aprova les dues primeres modificacions pressupostàries de l’any

09-04-2025

Valldoreix enllesteix la campanya anual de poda de l’arbrat viari de la vila

04-04-2025

Valldoreix suma dos nous radars pedagògics a la senyalització viària per reduir la velocitat a la vila