Tràmits > Concursos i processos de selecció > Sol·licitud procés selecció
La selecció del personal al servei de l’administració pública s’ha de fer d’acord amb l’oferta pública d’ocupació i mitjançant el sistema de concurs, oposició o concurs oposició lliure, en el qual es garanteixin, en qualsevol cas, els principis constitucionals d’igualtat, mèrit i capacitat, com també el de publicitat.
Durant tot l’any, a mesura que s’obrin els terminis de presentació de les diferents convocatòries. Es farà efectiu a partir del moment de la presentació de la sol·licitud de participació.
Segons l’establert a les bases de cada convocatòria.
Presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) situada a Rambla Mossen Jacint Verdaguer, 185 a través de cita prèvia trucant al telèfon 936742719.
L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 8:00 a 14:00 h.
Electrònicament, a la seu electrònica de l’EMD de Valldoreix a través del tràmit “Sol·licitud procés de selecció”, sense detriment de qualsevol dels sistemes previstos a l’article 16.4 de la llei LPACAP, dins del termini improrrogable de vint dies naturals des de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria al DOGC o al BOE, segons l’establert a les bases de la convocatòria.
Qualsevol persona directament o mitjançant representant. En cas de representació cal acreditar-la documentalment.
El preu dels drets d’examen es troben prevists a l’Ordenança Fiscal núm. 1 d’aquesta Entitat Municipal Descentralitzada de Valldoreix i varien en funció de la plaça convocada. Durant el tràmit caldrà adjuntar còpia del rebut emès per l’EMD de Valldoreix o còpia del document acreditatiu del banc en el qual s’ha efectuat la transferència bancària i on ha de constar nom i cognoms de l’aspirant i plaça convocada.
Us informem que les vostres dades seran tractades per l´EMD de Valldoreix com a responsable del tractament, per tramitar la vostra sol.licitud. El tractament està legitimat per l’exercici de les funcions públiques pròpies de l’EMD. Les vostres dades seran conservades com a part dels procediments administratius de l´Entitat. Les vostres dades no seran cedides a tercers excepte que sigui necessari per portar a terme el tràmit sol.licitat, d´acord amb la legislació vigent. Per a més informació consulteu la nostra política de privacitat, dins l´apartat Protecció de Dades publicat a la nostra web.
Així mateix us informem de la possibilitat d’exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació de les dades mitjançant la remissió d’un escrit dirigit a l´EMD de Valldoreix, Atenció Ciutadana, Rambla Mossèn Jacint Verdaguer 185, 08197- Valldoreix, indicant “Ref. Protecció de Dades” o bé exercir el vostre dret a través de la Seu Electrònica. De la mateixa manera, en cas de considerar que els vostres drets han estat vulnerats us podreu dirigir a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (www.apdcat.gencat.cat).
Iniciar tràmit