Cercador per paraules clau
16 març 2018

Dispositiu de trànsit amb motiu de les Milles de Valldoreix 2018

La 15a edició de les Milles de Valldoreix se celebrarà demà dissabte 17 de març pels carrers de Valldoreix. En l’edició d’enguany repetim el circuit urbà utilitzat en les darreres edicions i es manté la novetat de fa dos anys de fer un circuit de tres milles, per tal de fomentar la participació entre aquelles persones menys acostumades a la pràctica esportiva. Així mateix es consolida la novetat de l’any passat en que les Milles de Valldoreix van deixar de ser una cursa de participació exclusivament femenina per passar a ser una prova mixta amb la finalitat d’augmentar el nombre d’inscrits i així garantir la continuïtat d’aquesta tradició esportiva de Valldoreix.

El dispositiu de circulació que s’ha dissenyat anirà tancant el trànsit, de manera progressiva, per aquells carrers pels quals passarà la cursa, a mesura que les i els atletes vagin recorrent el circuit. D’aquesta manera no s’interromprà el trànsit durant tota la durada de la cursa i els cotxes podran circular als poc minuts d’haver passat les i els atletes. Amb aquesta mesura es pretén minimitzar, el màxim possible, les afectacions viàries i els desplaçaments en cotxe dels veïns i veïnes de Valldoreix.

Horari de les Milles de Valldoreix:

Des de l’EMD de Valldoreix us volem demanar la vostra col·laboració per tal que, un any més, les Milles de Valldoreix siguin un èxit organitzatiu i de participació que situï Valldoreix com un referent en el panorama atlètic de Catalunya.

De la mateixa manera, us animem a prendre part de la festa de l’esport de Valldoreix, ja sigui participant a la cursa o acostant-vos a donar ànims a tots els participants.

Podeu trobar tota la informació referent a la cursa al web www.millesvalldoreix.cat o bé trucant a l’EMD de Valldoreix al 93.674.27.19.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

17-04-2025

El ple d’abril homenatja el treballador Antonio Domingo i aprova les dues primeres modificacions pressupostàries de l’any

09-04-2025

Valldoreix enllesteix la campanya anual de poda de l’arbrat viari de la vila

04-04-2025

Valldoreix suma dos nous radars pedagògics a la senyalització viària per reduir la velocitat a la vila

27-03-2025

Cistelleria amb vímet