Cercador per paraules clau
04 juliol 2018

Arrenca aquest divendres el Cicle de Cinema a la Fresca de Valldoreix 2018

La Plaça Casal de Cultura es convertirà durant els mesos de juliol i agost en l’escenari perfecte per gaudir de gèneres tan diversos com el thriller, la comèdia, el drama o l’animació infantil de la mà de 5 propostes cinematogràfiques imprescindibles per acompanyar les càlides nits d’estiu valldoreixenques.

Les cadires de la Plaça Casal de Cultura oferiran, un any més, el lloc perfecte per passar les caluroses nits d’estiu a Valldoreix. El públic valldoreixenc podrà gaudir aquest estiu dels èxits de la gran pantalla a l’aire lliure amb 5 interessants propostes fílmiques tots els divendres a partir de les 21:45h.

La Plaça del Casal de Cultura acollirà cada setmana una projecció a l’aire lliure de pel·lícules per tots els gustos i colors. La pel·lícula ‘Paulette – Les postres de l’alegria’ serà l’encarregada d’inaugurar el cicle cinematogràfic divendres 6 de juliol amb una tragicomèdia protagonitzada per una dona gran amargada que per diferents motius acaba dins del món del tràfic de drogues dels suburbis parisins

L’esperada cita estiuenca amb la gran pantalla del 13 de juliol tindrà com a plat fort per als més petits el llargmetratge d’animació ‘Al sostre del món’ de Rémi Chayé, una emocionant narració intantil d’aventures i misteri per a tots els públics.

La inesperada història de ‘L’últim ballarí de Mao’, basada en fets reals, promet omplir totes les localitat el 20 de juliol mentre que ‘La Vaca’, una emotiva crònica d’un viatger algerià que somia amb viatjar a França per començar una nova vida, del director Mohamed Hamidi, serà la penúltima projecció fílmica el 27 de juliol.

Finalment, l’exhibició del 3 d’agost de ‘El puente de los espías’, obra del prestigiós director nord-americà Steven Spielberg i galardonada amb l’Oscar al millor actor, 6 nominacions i el premi BAFTA al millor actor, serà la cloenda d’un certamen fílmic que es promet apassionant amb un recull cinematogràfic ambiciós i apte per a grans i petits.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

17-04-2025

El ple d’abril homenatja el treballador Antonio Domingo i aprova les dues primeres modificacions pressupostàries de l’any

09-04-2025

Valldoreix enllesteix la campanya anual de poda de l’arbrat viari de la vila

04-04-2025

Valldoreix suma dos nous radars pedagògics a la senyalització viària per reduir la velocitat a la vila

27-03-2025

Cistelleria amb vímet