Cercador per paraules clau
02 octubre 2014

‘Comprem a Valldoreix’ enceta la campanya de difusió de la nova Centralitat entre la ciutadania

La campanya endegada des de l’EMD de Valldoreix té per objectiu donar a conèixer el projecte guanyador del Concurs de la Nova Centralitat de Valldoreix entre la ciutadania. Amb aquesta iniciativa s’acostarà a la població quins seran els diferents serveis que oferirà la nova plaça central de Valldoreix un cop s’enllesteixi la seva construcció.

El guanyador del concurs es va fallar el passat mes d’abril i va recaure en el projecte ‘Agora en quatre temps’. La proposta neix de la suma de sinèrgies de dos estudis d’arquitectura diferents que van donar com a resultat l’equip de treball format pels arquitectes Bàrbara Balanzó, Antoni Barceló, Lluís Alegre i Lluís Lloveras. La idea dels creadors és que ‘Àgora en quatre temps’ sigui un projecte que es pugui adeqüar, en cada una de les seves fases, a les necessitats, tant econòmiques com ciutadanes, que es donin durant el transcurs de l’execució. És en aquest sentit que la proposta guanyadora es podrà dur a terme en quatre fases diferenciades, independents l’una de l’altra, i que no tenen perquè seguir un ordre concret a l’hora de la seva construcció. La voluntat dels creadors és que, en funció de les necessitats i de la disponibilitat de recursos, es puguin anar desenvolupant les diferents fases constructives.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

30-05-2023

L’EMD treu a concurs 27 parades noves i vacants del Mercat dels Dissabtes a Valldoreix

28-09-2021

El teixit comercial de Valldoreix es digitalitza amb el llançament del web www.valldoreixcomerç.cat

03-06-2021

El Mercadet de Valldoreix amplia l’aforament fins el 70% amb el relaxament de mesures anticovid

16-03-2021

Les parades de productes no essencials tornen al Mercadet de Valldoreix a partir d’aquest dissabte