Cercador per paraules clau
26 novembre 2014

El psicòleg Antoni Bolinches reflexiona sobre l’autoestima i l’educació davant d’una vuitantena de veïns i veïnes

Per Bolinches el secret per millorar l’autoestima radica en què l’assoliment de la mateixa passa per assolir també una sèrie d’aspectes que ajudaran a reforçar-la. Durant la ponència Antoni Bolinches va explicar que l’autoestima no és més que la primera font de la seguretat a la que, a mesura que les persones es van fent grans, cal afegir-hi autoimatge, autoconcepte i comprensió sexual. Partint d’aquest punt, el ponent va desgranar com a través de sumar els diferents factors esmentats i sumar-los a l’autoestima es contribueix a millorar les relacions interpersonals en general i les familiars en particular.

Antoni Bolinches és Llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació amb grau de Llicenciat en Psicologia i Màster en sexualitat humana. És un dels introductors de la psicologia humanista a Espanya i des d’aquest enfoc s’ha especialitzat en el tractament dels conflictes de parella, les disfuncions sexuals i les teràpies de creixement personal.

Bolinches és també professor i coordinador del Màster en Sexologia Clínica i Salut Sexual de la Facultat de Medicina de la UB i professor-col•laborador del Màster en Educació Emocional de la Facultat de Pedagogia de la mateixa Universitat. És membre de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears i de la Federación Española de Sociedades de Sexología. Col•labora habitualment en diferents mitjans de comunicació.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

29-04-2025

L’11è Cicle de Concerts a l’Aire Lliure de Can Monmany posa les entrades a la venda

17-04-2025

El ple d’abril homenatja el treballador Antonio Domingo i aprova les dues primeres modificacions pressupostàries de l’any

09-04-2025

Valldoreix enllesteix la campanya anual de poda de l’arbrat viari de la vila

04-04-2025

Valldoreix suma dos nous radars pedagògics a la senyalització viària per reduir la velocitat a la vila