Cercador per paraules clau
08 novembre 2016

La Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor de la Diputació visita Valldoreix aquest dijous

L’equip tècnic de la unitat mòbil (UMIC) dóna resposta, gratuïtament, a les consultes i reclamacions que hi fan, de manera presencial, els ciutadans. La UMIC també s’encarrega d’atendre les consultes trameses telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor.

La furgoneta quedarà instal·lada a la plaça de l’Estació des de les 10:30 i fins les 13:00 hores, des d’on atendrà de forma gratuïta els veïns i veïnes de Valldoreix que s’hi apropin per buscar consell, solucionar dubtes i presentar les seves consultes i reclamacions. Les UMIC formen part del programa de l’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC) del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, que dóna servei a Valldoreix com a ens adherit a la Xarxa Local de Consum.

A banda d’assessorar els consumidors, les UMIC també faciliten a la ciutadania material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d’aigua, gas i electricitat, les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

04-02-2025

Assetjament, xarxes socials, criança, escola i comunicació familiar, al cicle ‘Xerrades educatives per a famílies’

31-01-2025

Ple de gener; prórroga del pressupost i estrena del nou vocal de Vox

22-01-2025

La Programació Continuada 2025 arriba a Valldoreix els mesos de febrer, març, abril i maig

17-01-2025

L’Escola Jaume Ferran i Clua de Valldoreix celebra mig segle educant els infants de la vila