Iniciar tràmitDescripció
Quan l’entitat deixa de funcionar cal notificar la seva baixa a:
- Registre Municipal d’Associacions i Entitats de Valldoreix (RMAEV)
- Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques de Generalitat de Catalunya
- Altres registre públics (consulteu tràmits relacionats)
Com es pot tramitar
Per Internet
Qui el pot demanar?
Les entitats inscrites al Registre Municipal d’Associacions i Entitats de Valldoreix (RMAEV)
Documentació que cal presentar
- Certificat de la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques o d’altres registres públics, o bé, (original)
- Acta de l’assemblea en la qual s’ha decidit la dissolució de l’entitat, signat pel secretari amb el vist i plau del president (original)
- En el cas d’actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s’ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
Termini de resolució
20 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s’hagi presentat tota la documentació requerida.
Silenci administratiu
3 mesos.
Efecte del silenci:
Negatiu
Servei Responsable
Secretària General
Iniciar tràmit